Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си оправим тракащите JTD-та :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И аз пак твърдо ще си отстоя че ако караше пунто - нямаше да се замислиш дали да смениш да кажем мигач за 12 лева или да не го смениш. За някои 12 лева за си 12 лева за други същото е със 120 а за някои 1200. Хората 100 пъти казаха - цената е толкова - независимо дали ти харесва или не.
    Друг е въпроса а и като гледам и цялата тема: "Как да поддържаме 166 със подръчни материали и може ли ама само "унуй" да смениме че няям пари за цялото. И ако може ремонта излезе около 20 лева...

    Според мен нищо не си дал за тази кола... едни смешни 1000 лева? Много ли са за една година или две? Ако отговора ти е да много са ми то тогава си сбъркал раздела.
    Извинявам се за тона но дори и да боли - това е истината!
    безплатни обяви
    Моята 166

    Comment


    • #32
      Миналата седмица бях в сервиза на Пежо за една от служебните коли. Монохромния дисплей беше изгубил няколко реда - цена: 266 лв...колкото струва и 22'-инчов ТФТ монитор в момента, ноо...ако искаш. Оставихме го така.
      Клапата зза въздуха на купето беше запецнала в затворено положение. Оказа се, че е от управляващата платка на климатроника. Единственото решение било нова. Цена: 800 лв...ако искаш. Оставихме клапата с отворено положение и толкова. Все пак това е 10-годишен клозет, не е нов автомобил.
      Спекулират с цените, но нищо не може да се направи. Всички марки го правят.

      При тази маслена помпа нещата седят по-сериозно. Тракането на тази верига съм го чувал на почти всяка 2.4-ка, която съм срещал. Проблемите с маслената помпа са по-скоро изолиран случай, отколкото масово явление. Т.е. може и да не я сменяш, но трябва да ти е ясно, че последствията могат да бъдат счупен мотор. Шансовете не са чак толкова големи явно, но ги има. А основният ремонт или подмяната на двигателя с друг 2-ра ръка ще струват повече от 1000 лв при всички положения.
      Подобен е случаят и с горивната помпа високо налягане - известна част от колегите с жтд си карат с проблеми в нея (прословутото гаснене в движение), защото знаят, че минимумът, с който може да са оправи, е 600-700 лв и нагоре
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Ей момчета не си мислете че нямам пари да оправя една проста маслена помпа.Не мислете че се опитвам да хленча по правилно е да се нарече че негодувам.Не мисля че е голяма хвалба да парадираш с колко много пари си оправил някакви си проблеми по колата си.Това с многото харчене ми прилича по скоро на селски бабаитлък.Да, помощ е да подадеш информация за цени и доставчици на части но да натякваш постоянно как никой не трябва да си помисля и за секунда дори, че без харчене на 3-4000лв няма да му се размине това вече ми прилича на внушение.Като не можете да дадете алтернативно решение по добре не пречете на хората които търсят такова.Друг е въпроса дали ще намерят или не.Не отричам интелекта и труда на специалистите до които опираме когато нещо се повреди ,привърженик съм на ползването на оригинални резервни части, но също така и допускам че някои от тях подлежат на ремонт.Има си и леярни и стругове и фрези и т.н.Помните как се появи съобщение за някакъв си човек дето прозвеждал гумените втулки за носачите ,що си мислите че няма да се появи някой друг който пък да намери цаката на тая "сложнотия".Човека се отличава от другите животни по това че е индивидуалист със разум и логика а при овцата всички знаем каква е разликата...Мисля че нещата заради което сме се прехласнали по нашите хубавици са техния дизайн ,магнетизъм и спортен дух а не непременно ремонтите и "многото"пари които сме дали по тях.Съжелявам ако някой се почувства засегнат или обиден.Впечатлението от форума на алфа си го запазвам и за напред и то е че тук винаги може да намериш интилигентни отзивчиви и помагащи хора.

        Comment


        • #34
          Да вдигнем малко темата....вижте кво пишат колегите от Ланча форума.Обърнете внимание на последния коментар.
          http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_17845_0.html
          alfa romeo 166 2.4 jtd

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от moniiii Покажи съобщение
            Да вдигнем малко темата....вижте кво пишат колегите от Ланча форума.Обърнете внимание на последния коментар.
            http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_17845_0.html
            Е**л съм й мамата и помпа значи... 1000 лв. на 8000 км не си е работа.

            Comment


            • #36
              Малко в страни от темата ама все пак да кажа.В събота се видях с колега от форума.Естествено че му беше предоставена възможност да пробва моята 166-ца.Изпънахме я по един много сериозен баир и както обикновено тя не ме изложи и се представи на супер ниво но след като се рзделихме и си подкарах колата с приятна изненада установих че турбото ми е почнало да сработва на по ниски обороти.Преди се чудеше на 1900-2000 а сега включва малко над 1500 и то как включва само,направо колата си набира много добре с минимална непроменлива газ.Демек усещам как след 1500 об.колата си тръгва от самосебе си.Не знам дали да се радвам или да очаквам някаква изненада,щото по принцип знам че когато една кола тръгне да върви много това не е на добре.А и въпроса ми е какво и се оправи че свали долната граница на включване на турбото.

              Comment


              • #37
                Моята от както съм я купил включва на 1500 оборота турбото Вече една година я карам и не съм имал проблеми...
                ALFA 166 2.4JTD 170HP 99'
                Hyundai Accent 1.3 98'

                Comment


                • #38
                  Не че и аз съм изпитал някакъв проблем до сега но просто искам да каже че се оттули още повече.И хем ми е радостно хем и малко съм притеснен.

                  Comment


                  • #39
                    Вече 20 дена се джанкате в тая тема, а някой все пак сети ли се да отиде до магазина и да пита колко аджеба струва тая помпа? Някой пусна тоя слух, че излизало 1000 лв, ама нито е проверено, нито е потвърдено. Айде вижте за какво става въпрос, пък тогава спорете кое е много и кое е малко.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                    Блог за работа и кариера

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                      ....Помните как се появи съобщение за някакъв си човек дето прозвеждал гумените втулки за носачите ,що си мислите че няма да се появи някой друг който пък да намери цаката на тая "сложнотия"...
                      Ами засега такъв не се е появил. Според мен, единственият вариант за намиране на алтернативно решение е някой да се прежали и да свали тая гад, да я разглоби и да се види може или не може - както направи колегата с фаровете.
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                      Блог за работа и кариера

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                        Ами засега такъв не се е появил. Според мен, единственият вариант за намиране на алтернативно решение е някой да се прежали и да свали тая гад, да я разглоби и да се види може или не може - както направи колегата с фаровете.
                        Пу да не съм аз...То това остана.Дано само си джавкаме тука.
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                        Comment


                        • #42
                          Бе то тук, дето живея аз и магазини няма майка му стара.За ходене лесно ще отида ма къде.Пък и с тия кори за отдолу и двамата с колегата connor ударихме на камък.На всичкото отгоре оркестъра в двигателния отсек се обогати с още един звук,някакво виене което ми се струва че идва от наскоро(само преди 2000 км)подменените ролки и лагер на генератора и ще си загубя един ден да проверя и ако наистина е от там направо ще имам близки срещи от трети вид особено с тоя дето ми взе 65лв за смяна на лагер на генератора.Щото и аз съм една "буалка".От Германия до България съм изминал 2000 и отгоре километра,колата си беше направо супер,тук също съм изминал 2-3000 км обаче колкото по влагам части толкова по зле става.не видях никаква файда от смяна на ролки ей го сега ако излезе че има проблем в някоя от сменените ролки това какво значи. Значи че плащаме суми за оригинали а получаваме насреща ментета.хайде да не бързам с изводите без да съм проверил но по звука познавам че няма да съм се излъгал много.Добре че си запазих "старите" ролки...

                          Comment


                          • #43
                            Здравейте,Имам AR 156 на 250к,и аз имам същия проблем с веригата,август се прибирам и мисля да си потъся помпа на старо(когато дойде време ще пусна отделна тема къде мога да си намеря)и да я сменя тук в Англия.Не че 1000 лв не са прекалено много за мен но още повече си обичам колата.Иска ми се да се обръщат за да ми видят колата а не какво трака така силно.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Koлега провери дали имаш кора от долу(става на въпрос за кората под двигателя).Темата е създадена за решаване на проблема с тракането не само по стандартния начин а и по други алтернативни начини,т.е.кой с каквото измисли.Между другото бях писал че ми се яви едно виене в двигателния отсек.Оказа се лагер на шайбата на компресора на климатика.Тъй като това нещо ме дразнеше реших да го подменя при пръв удобен момент.Отидох при един приятел който има сервиз.Развих болта на шайбата.Имаше и малко трудни моменти при избиването на шайбата,оказа се че има една зегерка но след махането и всичко се нареди много добре.След това купихме лагер-12 лв и го сложихме обратно на мястото на стария.Избиването и набиването на лагерите стана с помоща на преса.Резултата е че изчезнаха доста от шумовете които съм чувал до сега.Но компресора товари и "грухти" при включено положение.Все още нямам пълни впечатления относно тракането на помпата след смяната на този лагер.Когато запалих колата в сервиза и я оставих да загрее,дори след загряването зъркането на веригата ми звучеше малко по различно и много по тихо.Може би помпата и лагера са карали до сега в дует.сега ми остана да се разправям с една лека вибрация в двигателния отсек.При навиване на волана на място това нещо се усилва .Не мога да го хвана от къде е.Дали е тампон,пластмасова кора на подкалника или кой знае какво друго.Но като цяло колата си е супер.И това че има неща за оправяне не ми тежи и е съвсем нормално.Равносметката до сега е: сменени ролки,тампони на горни носачи,накрайник на кормилна рейка,лагер на шайба на компресор,и масло с всички филтри.

                              Comment


                              • #45
                                Ta значи най-накрая си намерих кора. Купих си и шумоизолираща вата, сега утре остава да се облепи кората и да се сложи ватата и ще видим дали поне може да се обезшуми тоя проблем след, като никой няма алтернативни идеи за поправянето му. Имам няколко познати майстори и всеки от тях казва, че това си е приключение на задника с тая верига.

                                Comment

                                Working...
                                X